Бебешки и детски онлайн магазин | ТОП цени
Вашата количка

Модел за сглобяване REVELL Съветски танк T-34/76 Модел 1940 76 части

Модел за сглобяване REVELL Съветски танк T-34/76 Модел 1940 76 части
Модел за сглобяване REVELL Съветски танк T-34/76 Модел 1940 76 части - 2
Модел за сглобяване REVELL Съветски танк T-34/76 Модел 1940 76 части - 3
Модел за сглобяване REVELL Съветски танк T-34/76 Модел 1940 76 части - 4
Модел за сглобяване REVELL Съветски танк T-34/76 Модел 1940 76 части - 5
Модел за сглобяване REVELL Съветски танк T-34/76 Модел 1940 76 части
Модел за сглобяване REVELL Съветски танк T-34/76 Модел 1940 76 части
Модел за сглобяване REVELL Съветски танк T-34/76 Модел 1940 76 части
Модел за сглобяване REVELL Съветски танк T-34/76 Модел 1940 76 части
Модел за сглобяване REVELL Съветски танк T-34/76 Модел 1940 76 части
Модел за сглобяване REVELL Съветски танк T-34/76 Модел 1940 76 части
23.90лв.
  • В наличност: В наличност
  • Доставка: 1-2 работни дни
  • Марка: Revell
  • Модел: R03294
Бърза поръчка
Оставете телефон за връзка, а наш служител ще се свърже с Вас, за да завърши Вашата поръчка.

Характеристики на Модел за сглобяване REVELL Съветски танк T-34/76 Модел 1940 76 части:

Пол: М
Възраст: над 8г.
Т-34 е съветски среден танк от Втората световна война и следвоенния период.

Първите прототипи са построени през 1937-1940 г., а серийното производство в СССР е извършено през 1940-1957 г. В хода му са построени около 84 000 превозни средства от този тип, което прави Т-34 един от най-произведените танкове в историята! Задвижването се осигуряваше от един двигател V-2-34 с мощност 500 к.с. Дължината на автомобила - във версията T34 / 76 - беше 6,68 м, с ширина 3 метра. Въоръжението се състои от 76,2 mm оръдие F-34 и две 7,62 mm картечници DT. Основното въоръжение във версията Т-34/85 е 85-мм оръдие ЗИС-С-53.

Т-34 несъмнено е един от най-известните танкове в историята както на Втората световна война, така и на армията като цяло, представляващ специфичен символ на съветската победа във войната с Третия райх. Автомобилът е разработен за нуждите на Червената армия като наследник на т. нар. преследващи танкове от серията БТ (БТ-5 и БТ-7), но и на танка Т-26. Работата по колата започва през 1937 г. в специално конструкторско бюро на завода за парни двигатели в Харков. Първоначално работата се ръководи от инж. Адолф Дик (той прави и първите скици на новата кола), а след ареста му от съветските органи за сигурност работата ръководи Михаил Кошкин. Първоначално превозното средство е обозначено като A-20. Въпреки това бързо е построен втори прототип (A-32) с основно въоръжение под формата на 76,2 mm оръдие и много по-дебела челна броня. Последният прототип най-накрая беше приет за производство. Може да се предположи, че когато е въведен в експлоатация, ТТ-34 е много успешен танк в много отношения. Характеризираше се - както през 1940 г. - с много силно оръжие, имаше добре профилирана броня, базирана на наклонени бронеплочи, както и много висока мобилност и качества за шофиране извън пътя. Недостатъците включват много лошата ергономичност на автомобила или лошата оптика, използвана в първите производствени партиди. Въпреки тези недостатъци, когато Т-34 се появи на Източния фронт, германските войски бяха силно изненадани от него. Високата обща оценка на Т-34 и неговите бойни качества определят масовото му производство и превръщането му в основен танк на Червената армия по време на боевете през 1942-1945 г. Те също така доведоха до допълнителни подобрения на структурата, напр през 1942 г. се появява нова шестоъгълна кула, която подобрява качеството на работа на членовете на екипажа с купола на командира. Двигателят и скоростната кутия също бяха подобрени. Въпреки това, през 1944 г. моделът T-34/85 е въведен на въоръжение, с напълно нова триместна кула и основно въоръжение под формата на 85 mm оръдие. Танкът Т-34 участва в почти всички големи битки, водени между Червената армия и Вермахта на Източния фронт през 1941-1945 г.: като се започне от битката за Москва, през битките при Сталинград и Курск, операция Багратион и превземането на Берлин. След 1945 г. танкът Т-34 все още е в експлоатация, той също е широко изнасян извън СССР в страни като Чехословакия, Полша, Източна Германия, Унгария и Сирия. Двигателят и скоростната кутия също бяха подобрени. Въпреки това, през 1944 г. моделът T-34/85 е въведен на въоръжение, с напълно нова триместна кула и основно въоръжение под формата на 85 mm оръдие. Танкът Т-34 участва в почти всички големи битки, водени между Червената армия и Вермахта на Източния фронт през 1941-1945 г.: като се започне от битката за Москва, през битките при Сталинград и Курск, операция Багратион и превземането на Берлин. След 1945 г. танкът Т-34 все още е в експлоатация, той също е широко изнасян извън СССР в страни като Чехословакия, Полша, Източна Германия, Унгария и Сирия. Двигателят и скоростната кутия също бяха подобрени. Въпреки това, през 1944 г. моделът T-34/85 е въведен на въоръжение, с напълно нова триместна кула и основно въоръжение под формата на 85 mm оръдие. Танкът Т-34 участва в почти всички големи битки, водени между Червената армия и Вермахта на Източния фронт през 1941-1945 г.: като се започне от битката за Москва, през битките при Сталинград и Курск, операция Багратион и превземането на Берлин. След 1945 г. танкът Т-34 все още е в експлоатация, той също е широко изнасян извън СССР в страни като Чехословакия, Полша, Източна Германия, Унгария и Сирия. Танкът Т-34 участва в почти всички големи битки, водени между Червената армия и Вермахта на Източния фронт през 1941-1945 г.: като се започне от битката за Москва, през битките при Сталинград и Курск, операция Багратион и превземането на Берлин. След 1945 г. танкът Т-34 все още е в експлоатация, той също е широко изнасян извън СССР в страни като Чехословакия, Полша, Източна Германия, Унгария и Сирия. Танкът Т-34 участва в почти всички големи битки, водени между Червената армия и Вермахта на Източния фронт през 1941-1945 г.: като се започне от битката за Москва, през битките при Сталинград и Курск, операция Багратион и превземането на Берлин. След 1945 г. танкът Т-34 все още е в експлоатация, той също е широко изнасян извън СССР в страни като Чехословакия, Полша, Източна Германия, Унгария и Сирия.

Мащаб: 1:76
Дължина на готовият модел: 8.1 см
Ниво на трудност: 4
Материал: пластмаса
Необходимо е сглобяване и боядисване
Напишете отзив
Бележка: HTML не е преведен!
Лош Добър
reCAPTCHA verification failed! Please try again.